loading...
سولدزو دانلود
ایجاد سایت فروش شارژ کاملا رایگان




برای خودتون کاملا رایگان فروشگاه خرید شارژ بسازید

سیستم همکاری در فروش شارژ


شارژ از ما فروش از شما

بدون نیاز به یک ریال سرمایه گذاری

افزایش ادلیست در یاهو مسنجر و کسب درآمد



پی کو باکس

admin بازدید : 167 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تغییر چهره و تغییر شکل یکی از تکنیک های ساخت انیمیشن است که در آن یک عکس تبدیل به عکس دیگر می شود. برنامه رایگان FotoMorph به شما امکان ساخت این انیمیشن های تغییر شکل را در چند دقیقه فراهم می کند. بدین ترتیب می توانید به عنوان مثال یک انیمیشن از تبدیل کودک به یک فرد بزرگسال را به سادگی تهیه کنید. موتور رندر این نرم افزار بسیار قدرتمند است و به سادگی چندین فریم را در ثانیه رندر می کند. این سرعت به شما امکان مشاهده نتیحه نهایی به صورت آنی را می دهد. استفاده از FotoMorph برای ساخت فلش، Gif های انیمیشن، AVI، Jpeg و دیگر فرمت ها کاربرد دارد.

 

FotoMorph ساخت انیمیشن های تغییر چهره با FotoMorph 13.9.1

admin بازدید : 115 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Viking Saga 3: Epic Adventure – در این قسمت از داستان وایکینگ ها شما در نقش پادشاهی شمالی به نام Ingolf بازی خواهید کرد . او قصد ازدواج با زن رویاهای خود را دارد ولی برای رسیدن به این او ، ابتدا می بایست درخواست پدر دختر را برآورده کند . پدر دختر از او بزرگترین الماس دنیا را می خواهد ! این گوهر گرانبها در زمین های دوردست موجود می باشد ، پس با سوار با کشتی دریاها و زمین ها را برای یافتن این الماس زیر و رو کنید. از ۴۴ مرحله ی جذاب بازی که برای تست مهارت های مدیریتی شما طراحی شده اند ، لذت ببرید!

 

Viking Saga 3 دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ Viking Saga 3: Epic Adventure

admin بازدید : 129 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۱ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S5 مجموعه 71 والپیپر با کیفیت برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

admin بازدید : 129 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

FDM برنامه ای رایگان و کم حجم برای افزایش سرعت دانلود و همچنین مدیریت فایل های دانلود می باشد . این برنامه ی متن باز به شما امکان دانلود فایل و یا وب سایت کامل را از طریق HTTP, HTTPS و FTP می دهد . با قابلیت Stop و ادامه دانلود ، دیگر نگران قطع شدن دانلود خود نباشید و به راحتی در زمانی دیگر عملیات دانلود را از سر بگیرید . از سایر قابلیت های این دانلود منیجر می توان به هماهنگی کامل با مرورگرهای وب ، افزایش ۶۰۰ درصدی سرعت دانلود ، زمان بندی دانلود ، یکپارچه سازی با آنتی ویروس ، کنترل ترافیک مصرفی ، دانلود یکجای وب سایت و … اشاره کرد .

 

Free Download Manager مدیریت آسان دانلود با Free Download Manager 3.9.4.1468

admin بازدید : 205 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

سومین نسخه بازی ماجرایی و جذاب The Secret Order منتشر شد. در این نسخه پدر شما در دام چند تبهکار افتاده و شما باید به دفتر مرکزی شهر گریفین مراجعه کرده و با همکاری پلیس و با پیدا کردن وسایل مورد نیاز، برای نجات پدر خود بشتابید. برای اینکار باید به یک کشتی سلطنتی در شهر گریفین رفته و از پادشاه مرموز این شهر، کمک بخواهید. اما اینکار به همین سادگی نیست و باید با حل پازل های بازی، مراحل را به سرانجام برسانید.

 

The Secret Order 3 دانلود بازی فکری The Secret Order 3: Ancient Times

admin بازدید : 171 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این ویدئوهای آموزشی به شما نحوه ی راه اندازی و پیکر بندی سرورهای لینوکس را آموزش می دهند .لینوکس به هسته ی سیستم‌عامل های شبه یونیکس می‌گویند که که در سال ۱۹۹۱ توسط لینوس تروالدز توسعه یافت. برخی به سیستم عامل هایی که از هسته‌ٔ لینوکس استفاده می‌کنند (به این خاطر که نام لینوکس به طور گسترده در رسانه ها استفاده می‌شود و نامی رایج تر است) نیز لینوکس می‌گویند ( در این مقاله هم منظور از لینوکس، سیستم عامل هایی است که از هستهٔ لینوکس استفاده می‌کنند).لینوکس قابل نصب بر روی انواع سخت‌افزارهاست، از ساعت (Linux Watch)، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، مسیریاب‌ها، و کنسول‌های بازی گرفته تا رایانه‌های رومیزی، رایانه‌های بزرگ و ابررایانه‌ها.به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده توزیع لینوکس (linux distribution) می‌گویند که به طور معمول شامل ابزارهای گسترش نرم‌افزار، پایگاه‌های داده، سرویس دهنده‌های وب مثل آپاچی، محیط‌های رومیزی مانند گنوم و کی‌دی‌ای و اکس‌اف‌سی‌ای و مجموعه‌های اداری مانند اُپن آفیس هستند.

 

Learning Ubuntu Linux Server آموزش کار با سرور لینوکس Learning Ubuntu Linux Server

 

admin بازدید : 170 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

PBS – Nature: Snow Monkeys (2014) HDTV XviD

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Snow Monkeys دانلود مستند میمون های برفی Nature: Snow Monkeys 2014

 

نام مستند : Snow Monkeys – میمون های برفی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم : ۴۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در دره های سرد ارتفات منطقه شیگا واقع در ژاپن ، گروه میمون های برفی برای زنده ماندن و یافتن راه خود در یک جامعه ی پیچیده و عجیب تمام وظایف خود را به درستی انجام میدهند . این گروه توسط رهبری با اعتماد به نفس بالا اداره می شود که خانواده خود را برای یافتن پناهگاه کمک می کند. این مستند زندگی این میمون ها را به تصویر می کشد …

 

admin بازدید : 130 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: جاناتان ۱۱ ساله همیشه اوقات فراغت خود را با پدربزرگش در گوشه ای از جنگلی بزرگ که دارای حیوانات اسرارآمیز می باشد، می گذراند. اما امسال خواهر کوچک او نیز با وی همراه می شود و …

admin بازدید : 125 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 این نرم افزار رایگانی برای ویراش کد اصلی Source Code برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

 

Notepad%2b%2b6.6 ویرایشگر متن حرفه ای Notepad ++ 6.6

 

 

 

admin بازدید : 184 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Free Studio 2014 6.3.0.430 در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید

 

Free Studio 6.3.0.430 مدیریت فایل های مالتی مدیا Free Studio 2014 6.3.0.430

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,035
  • بازدید ماه : 1,035
  • بازدید سال : 58,834
  • بازدید کلی : 215,106