loading...
سولدزو دانلود
ایجاد سایت فروش شارژ کاملا رایگان




برای خودتون کاملا رایگان فروشگاه خرید شارژ بسازید

سیستم همکاری در فروش شارژ


شارژ از ما فروش از شما

بدون نیاز به یک ریال سرمایه گذاری

افزایش ادلیست در یاهو مسنجر و کسب درآمد



پی کو باکس

admin بازدید : 172 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Youda Sushi Chef 2 – وارد دنیای خوشمزه یودا ، آشپز سوشی شوید ! عملیات شما در این بازی بسیار آسان خواهد بود ، وظیفه شما سرو سوشی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت است تا مشتریان خود را راضی نگه دارید . برای افزایش سرعت پخت و پز می توانید آشپزخانه خود را ارتقا دهید ، به طور مثال با خرید قهوه ساز جدید زمان درست شدن قهوه را کاهش دهید و با با ارتقا تلفن سفارش ها را سریعتر ثبت نمایید . سبک این بازی Dash می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط آن را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 

Youda Sushi Chef 2 دانلود بازی مدیریت رستوران Youda Sushi Chef 2

admin بازدید : 154 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Shtriga Summer Camp – روح یک جادوگر بدجنس را تسخیر نمایید ، قبل از این که او قربانی بیشتری بگیرد! اردوگاه های تابستانی همیشه مکانی مناسب برای تفریح و کسب تجربه های جدید هستند . اما کودکان هیچ وقت انتظار اذیت شدن توسط یک روح خبیس را در اردوگاه خود ندارند! همه چیز از جایی آغاز میشود که مادر دختری گمشده برای یافتن فرزند خود یک محقق خصوصی ثبت نام می کند و از آنجایی که او در کمپ گمشده شده است ، این نوبت شما است تا با یاقتن او و تسخیر روح ، خوش بدرخشید ! سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیداوریم از آن لذت ببرید .

 

Shtriga Summer Camp دانلود بازی فکری جادوگر کمپ تابستانی Shtriga Summer Camp

 

admin بازدید : 128 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S4 مجموعه 84 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 

 

 

admin بازدید : 180 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Drupal 7 Advanced Training – این ویدئوهای آموزشی شما را با مراحل تکنیکی و پیشرفته تری از ایجاد و مدیریت سایت با CMS متن باز دروپال ۷ آشنا می کنند . مربی Tom Geller به شما نشان می دهد تا چگونه محبوب ترین ماژول های دروپال را پیکر بندی کنید . ادغام سایت با رسانه های اجتماعی ، آموزش اتصال FTP به سایت ، مدیریت داده های phpMyAdmin و یونیکس ، ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، تهیه نسخه پشتیبان از سایت و … از جمله آموزش های این درس های آموزشی خواهند بود که آموزشی دیگر از کمپانی بزرگ Lynda هستند .

 

Drupal 7 Advanced Training آموزش حرفه ای کار با دروپال 7   Drupal 7 Advanced Training

admin بازدید : 170 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver v335.23 WHQL

 

admin بازدید : 154 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Castlestorm یک بازی استراتژیک جدید در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Microsoft Game Studios برای پلتفرم PC عرضه شده است . بازی CastleStorm همان طور که از نامش پیداست ، با موضوع شلیک و به رگبار بستن شوالیه ها و نیروهای دشمن است. شما در این بازی هدایت یک نیزه پرتاب کن را بر عهده می گیرید و ضمن نابودی دشمنان و دفاع از قلعه ، ماموریت های بازی را نیز انجام می دهید. شما در بازی Castlestorm با از بین بردن قلعه ی دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توانید در مسابقات برنده شوید. دیالوگ هایی که در بازی Castlestorm به کار رفته است بسیار خنده دار است . در بازی به شما ماموریت های جنگی،با پیچ و خم های فراوان با هدف اصلی نابودی قلعه وبا ارائه ی محدودیت هایی برای پیروزی یا تکمیل وظایف ثانویه،محول می شود. با اتمام مبارزه به عنوان جایزه به شما سلاح های جدید و طلا برای خرید امکانات بهتر برای سربازانتان داده می شود.

CastleStorm Complete Edition PC-ADDONiA

 

CastleStorm Complete Edition pc cover دانلود بازی CastleStorm Complete Edition برای PC

admin بازدید : 182 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۲.۰.۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

Rovio Angry Birds Rio v2.0.0 PC-F4CG

 

angry birds rio cover دانلود بازی Rovio Angry Birds Rio v2.0.0 برای PC

admin بازدید : 145 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Life Goes On (زندگی همچنان ادامه دارد) یک عنوان کمیک فانتزی جذاب به سبک پلتفرمی می باشد که در آن شما برای حل معما ها و پازل ها باید شوالیه های قهرمان خود را به سمت مرگ هدایت کنید تا بتوانید از اجساد آنها پازل ها را حل کنید. هدف شما در بازی رسیدن به جام طلایی زندگی است ولی در این مسیر تله های بسیار مرگ آور وجود دارد. شما با احضار شوالیه ها و بعد قربانی کردن وحشیانه آنها می توانید مسیر خود را باز کنید.

Life Goes On PC-ALiAS

 

Life Goes On pc cover دانلود بازی Life Goes On برای PC

admin بازدید : 145 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گوزن قهرمان! نگهبان عدالت و محافظ بی گناهان! و… جمع آورنده ی سیب ها! این بازی یک بازی ماجراجویانه می باشد که شما نقش یک گوزن را داشته که ردایی برتن دارد و قصد دارد تا حیوانات جنگل را نجات دهد. در این راه بسیاری چیزهای منفعت آمیز برای شما قرار داده شده که باید سعی کنید آن ها را جمع آوری کنید تا امتیاز شما همواره افزایش پیدا کند. خطر در جنگل کمین کرده و شما را تهدید می کند! پس چشمان خود را باز کنید. سنگ هایی که از بالای کوه می غلتند و تله هایی که برای خرس ها قرار داده شده… همه و همه می توانند سلامت شما را به خطر بیاندازند!

Super Moose PC-PROPHET

 

Super Moose pc cover دانلود بازی Super Moose برای PC

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 741
  • بازدید ماه : 3,650
  • بازدید سال : 61,449
  • بازدید کلی : 217,721